Klantenservice
Vragen? Bekijk hier onze veel gestelde vragen en hopelijk vind u het antwoord waar u naar opzoek bent. Staat het antwoord hier niet tussen? Neem dan vooral contact met ons op!
Afhalen
Het is mogelijk om bestellingen van €300 of meer op te halen. Het afhalen vindt plaats op de volgende locatie:
Burgemeester Krollaan 7a, 5126PT Gilze
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren of te retourneren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa €8,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retour@schoonmaakonline.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Neem hiervoor contact op met retour@schoonmaakonline.nl.
Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
- €2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
- € 8,95 voor de overige bestellingen.
- Gratis, wanneer u de artikelen komt afhalen.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van TNTPost. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Het moment van aflevering kan vanuit ons niet gegarandeerd worden.
Garantie
Wij doen ons uiterste best om al onze producten in topconditie te leveren. Echter komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@schoonmaakonline.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan, namelijk:
- Ideal
- Contant op afhaal locatie
- Pinnen
Bestellen via onze website gaat snel en gemakkelijk. Ons bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen.
Stap 1: Selecteer je producten
Vul het aantal in het vakje in en met de knop In winkelmand voegt u een artikel toe aan uw winkelwagen.
Heeft u zich bedacht, klik dan op het kruisje in uw winkelmand om een product te verwijderen.
Klaar met winkelen? Klik dan op doorgaan naar afrekenen.
Stap 2: Voer je adresgegevens in
In het scherm “Afrekenen” kunt u uw inloggegevens invullen, een account aanmaken of kiezen voor de optie om de bestelling te plaatsen zonder account aan te maken. Als u al bent ingelogd kunt u de gegevens controleren. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van jouw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
Alle gegevens ingevoerd?
Stap 3: Kies uw betaalwijze
Kies hoe u wilt betalen. Er kan via iDeal worden betaald, en er kan contant worden gehaald bij het ophalen van de bestelling.
Stap 4: Bevestig en betaal jouw bestelling
De bestelling kan nu worden afgerond door middel van de bestelknop. U wordt dan veilig doorverbonden naar uw eigen bankomgeving.
Stap 5: Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie.
Geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact op met de Schoonmaakonline Klantenservice!
Bestellen als zakelijke klant is zeker mogelijk!
Als de BTW teruggevorderd dient te worden, werkt dat op dezelfde manier als uw andere bestellingen. Wij beschikken over een Nederlands BTW nummer boven aan de aankoopfactuur terug te vinden is.
Bestellingen zwaarder dan 25kg worden in de meeste gevallen niet bezorgd door PostNL. In dit geval nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging.
Indien wij geen gehoor krijgen, zal er de volgende dag nogmaals geprobeerd worden een afleverafspraak te maken. Zware pakketten worden tot aan de deur op de begane grond geleverd.
Bestellingen van dit formaat en gewicht kunnen helaas niet buiten Nederland en België worden bezorgd.
Heb je een voucher en lukt het niet om deze te verzilveren in de winkelmand?
Controleer dan eerst of je de juiste code hebt gebruikt en de juiste karakters hebt ingevuld.
Let op: Het systeem is hoofdlettergevoelig.
Werkt het dan nog niet, neem contact met ons op!
Indien de voorkeur uitgaat naar het ontvangen van een offerte is dit absoluut geen probleem! Vul ons contactformulier in met de opmerking dat er vraag is naar een offerte op maat, of kom langs!